Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití televizní dotykové obrazovky (plazmy) ve zpravodajství ČT24
Prokeš, Martin ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Autor v práci zpracovává téma, které se věnuje využití plazmové obrazovky a plazmových technologií v současném vysílání zpravodajského kanálu ČT 24. Práce se skládá z teoretické a praktické části, přičemž v teoretické části autor shrnuje dosavadní poznatky z oblasti televizního zpravodajství. Teoretická část zahrnuje základní definici televizního zpravodajství a jeho následné proměny, především v důsledku digitalizace. V rámci digitalizace se autor věnuje také novým formátům televizního zpravodajství, mezi které patří především televizní grafika. V druhé polovině teoretické části se autor zaměřil na charakteristiku České televize a zpravodajského kanálu ČT24. Nabízí proto stručný popis jednotlivých pořadů a také studií, ze kterých ČT24 vysílá a které s využitím plazmových technologií úzce souvisí. V praktické části se poté autor zaměřuje na konkrétní využití plazmových technologií ve vysílání ČT24. Autor nejprve nabízí základní dělení, k čemu se tyto prvky ve vysílání využívají. Na základě vlastních zkušeností a rozhovorů s pracovníky České televize poté popisuje využití plazmových technologií v jednotlivých pořadech a studiích a také jejich srovnání.
Využití sociálních sítí v živě vysílaných publicistických pořadech
Vaněk, Vladan ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v rámci televizní praxe. Konkrétně je zaměřená na pořad Hyde Park, jenž vysílá od roku 2010 zpravodajský kanál ČT 24. Hyde Park se stal prvním interaktivním publicistickým pořadem, který využil právě sociálních sítí k pokládání diváckých dotazů. V teoretické části se zabývá vymezením klíčových pojmů - web 2.0, sociální síť, nová média a také definicí pořadu Hyde Park. Praktická část se skládá z pěti kapitol a je zaměřena na výzkum v období ledna roku 2014. Zkoumá dění na profilech pořadu Hyde Park na sociálních sítích, které relace využívá. Jmenovitě jde o Facebook, Google+ a Twitter. Rovněž vykládá prostřednictvím kvantitativní analýzy, který komunikační kanál je pro pořad dominantním. Zaměřená je také na to, jaká je aprobace hostů, jež se v pořadu objevují. Důležitým výchozím materiálem pro tuto práci je rozhovor s Gabrielou Cihlářovou, která působí jako dlouholetá editorka pořadu. Kompletní rozhovor je součástí přílohy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.